čtvrtek 14. května 2015

Návrat ke kořenům přírody

Věř životu, ochrání tě. V tom velkém procesu transformace, zákonu přitažlivosti a následně pozitivních vibrací je důležitá důvěra ve Vyšší Já v Universum samotné. Věřte životu, stejně jako dítě věří své matce, rodiči, nebo někomu kdo ho ochraňuje. Když je malé dítě věří svým rodičům naprosto, spoléhá na ně, že ho vždy ochrání, pohladí, že se můžou se vším svěřit. Život a Vesmír je náš rodič, pocházíme z něj, jako vše živé. Myslíte, že by chtěl ničit, zabít a ublížit něco co s tvořil. Miluje nás přes všechny naše chyby.



Ochraňujte přírodu, pomáhejte jiným, darujte, pečujte, dělejte cokoliv dobrého jak pro sebe, okolí, tak, ale i pro naší zemi, zvířata a rostliny. Pečujte o vše živé stejně tak, jak chcete pečovat o sebe a své milované. Vše dobré se k Vám vrátí. Nemusejí to být jen velké věci, a nebo dělat dobré skutky, proto, že s toho něco chceme mít. Tyto věci musí vycházet z nás, nepřemýšlejte, ale jednejte. Vesmír má rád rychlost. Stačí převést malé dítě, či starého člověka přes přechod, nebo vybrat a zabalit ošacení z Vašeho šatníku a darovat na charitu, darovat potřebným, hračky, nádobí, deky. Cokoliv Vás napadne. Pomáhejte přírodě, opuštěným a týraným zvířatům. Samozřejmě v rámci svých finančních a časových možností. Pomoc s někomu do schodů s nákupem, je také velký čin. Protože málo, kdo ho udělá. Jestli chcete začít měnit svůj život vraťte se ke kořenům. K přírodě samotné, ta jediná nás miluje a ví co opravdu chceme, vždy nám Vesmír pomůže.




Když mi bylo opravdu nejhůře a je jedno teď o jaký problém se jednalo, šla jsem okamžitě ven. Bydlím kousek přírody, a hned jsem šla obejmout stromy. Psala jsem o tom hodně ve svých článcích o meditaci. Nechala jsem se obejmout a pohladit stromem. ta nádherná a velká, přirozená láska mě objímala. Vzduch, sluníčko, nohy jsem si smočila do malé tůňky. Prosila jsem o odpuštění, o pohlazení, o lásku, o pomoc. Vždy mi pomohli, to kouzlo Vesmíru se děje pořád.



Nikdy se nestane, že by nás Bůh - Universum nevyslechlo. Někdy lidem spíše trvá si uvědomit, co je to ta pomoc o kterou prosili, kde je ten člověka ta situace kterou si přáli. Nalezněte sami sebe, a najdete celý svět. Já jsem celý život tápala, kdo jsem. Vyrůstala jsem mimo svojí vlastní rodinu. Nejprve umístěná do dětského domova a pak do pěstounské náhradní rodiny. Celé dětství jsem nikam nepatřila. Neměla kamarády, cítila se velmi opuštěná, vyvrženec světa. Měla jsem své sny a svůj svět. Když jsem usínala jsem s tím, že se chci probudit dospělá. Zažívala jsem trýznění psychické, fyzické, od rodiny i spolužáků. Bála jsem se všech a všeho. Každá špatná zkušenost pro mě byla jen další obrovská jizva na těle. Jednoho dne se opravdu splnilo to co jsem chtěla, vyrostla jsem a už se trýznit nenechala. Stalo se něco jiného trýznila jsem se sama. Byla jsem tak moc zvyklá na neúspěchy, odmítnutí, že jsem nečekala ani nic jiného. Přesvědčovala jsem se sama o tom, že jsem k ničemu a nikdo mě nemá rád. Největší světlo mi do života přineslo moje dítě. Můj syn mě denně chválí a říká mi, jak jsem úžasná.

Ať už se Vám v životě stalo cokoliv, nezapomínejte kdo jste. Já jsem to zapomněla a lidem, co mě měli rádi, jsem možná vědomě i nevědomě ubližovala. Nenechte v sobě nikdy uhasnout svoje já. Nakonec jsem se našla, i když jsem myslela, že se to snad už nikdy nestane. Nešlo mi to samotné. Na každém černém tunelu, je vždy světlo. Stane se, že někdy své duchovní učitelé nevidíte, neposloucháte, opominete je ve svém životě, nevidíte je. Vnitřně jste slepí. Slepí možná proto, že ještě nenašel ten správný čas. Toto vždy mi říká moje kamarádka. Když duchovně dospějete, vyrostete, změní se Vám celý život. Nezáleží, kdy vyzrajete, každý z nás vyzraje. Nespěchejte, nenuťte se, dopřejte si čas. Netrapte se. Každý z nás vyspívá a roste svým vlastním tempem. Až to příjde, buďte si jistí, že to poznáte, zatřese se s Vámi půda pod nohama a to doslovně. Jako kdybyste se nadechli, jako novorozené dítě, co poprvé vyšlo z mateřského lůna na tento svět. Je to úleva, je to krása, je to proud emocí, síly a nadšení. Potečou mnoho slz, i smíchu bude hodně. Příjde klid. začnete vidět věci, svět, lidi a okolí jinak. Prozření. Budete si říkat, asi to samé co já, že jste přeci ten dar života, to tajemství, tyto principy všehcny věděli, jak jen jste mohli zapomenout.
Duchovního učitele najdete někdy z nenadání mezi novými přáteli, novými lidmi co Vám do života příjdou. Nemusí to být žádné velké překvapení. Může to být Váš učitel, přítel vašich rodičů, něčí sourozenec, spolupracovník, zaměstnavatel. Já našla dva své duchovní učitelé, svého profesora ze školení, a potom v práci, kde jsem zaměstnaná. Můj první duchovní učitel mi pomohl jak nejlépe mohl. Byli jsme přátelé a něco nás tak hrozně moc spojovalo, spojuje, jako když se do někoho zamilujete a nemůžete bez něho být, jako když Vám příjde do života člověk a měli pocit, jako když se znáte věky věků. Můj duchovní učitel David, mě pomohl v době, kdy jsem ze dne na den přišla o všechno, o práci, o přátelé, o budoucnost. nevěděla jsem jak to existenčně zvládnu, když jsem ze dne na den přišla o zaměstnání. Neměla jsem finance, neměla jsem práci, neměla jsem rodinu, neměla jsem nic. Dodnes si pamatuji na klidný, milí hlas Davida, jeho pohled. Jako by se nic nestalo, jako když cítil, že se to tak mělo stát, aby bylo lépe. Věděl to. Odkázal mě na film se jménem Tajemství od Rhondy Byrne. Tam jsem poprvé se setkala s pojmem Zákon přitažlivosti. Najedou ke mně přicházeli lidé se stejným druhem myšlení a stále mě zdokonalovali, učili. Došla jsem k dalším jménům jako je Abraham Hicks, Eckhart Tolle, Wayne Dyer, Louise. L.Hay, Mooji, Doreen Virtue, Miguel Angel Ruis, .... A ano měl pravdu ve všem, nechala jsem se tedy odkázat na jeho film, poté jsem hned z posledních peněz koupila knihu. Moc jsem se bála uvěřit snu, myšlence, že opravdu mohu mít cokoliv co si představím.

Dnes mám naprosto všechno a i Vy můžete mít.


Krásný den přeje Dariya Iczkova


 

Žádné komentáře:

Okomentovat