středa 3. června 2015

Držte si vždy dobrou náladu a buďte vděčný

Určitě jste se kolikrát dostali do situacích, kdy Vám opravdu do smíchu nebylo. Kdy byste mohli nazvat ten den, čas, dnem blbec. Všichni takové dny známe a když se nám něco pokazí, většinou s tím plyne i špatná nálada, která kazí další věci, ... a pak je to tak celý den třeba i týden.

Nenechte se věcmi co se stanou "špatně" vykolejit, a kord když se jedná o maličkosti. Ukopnutý palec sice bolí, rozlitá káva ráno mrzí, a hádka s rodinou vás otráví, ale je to jen chvilková záležitost a nic netrvá věčně.

Vždy si uvědomte a prociťte tu špatnou náladu tak, že nic není náhodou a jsou to důsledky našich činů, našich reakcí a myšlenek. Nemyslete si, že se nám věci dobré či špatné dějí samovolně. Automaticky. Tak to opravdu nefunguje.





Když se k Vám někdo nechová vlídně, šéf, člen rodiny, tak jaká je Vaše reakce? necháte se vykolejit, pláč a vztek? Nebo i myšlenky na pomstu v těch krajních případech? Co myslíte, že se stane, když vaše vibrace povede k těmto činům, co bude následovat. .... zase špatná vibrace. Na tohle skvěle funguje taková nazveme to třeba ping - pongová metoda. Odražte ty špatné myšlenky, náladu hned pryč a snažte se jí nahradit novým a lepší. Pusťte si nějakou písničku, pohlaďte pejska, kočku, běžte zalít záhon a nebo si v hlavě představte něco co Vám dělá dobře, na co se těšíte, co chcete dosáhnout.Skvěle na to fungují malé afirmační lístečky. Třeba v peněžence, tu nosíme všichni u sebe. Napište si na ní nějaký citát a nebo jen nakreslete smajlíka, i ten Vám dá hned lepší náladu.

Lidem se denně stávají tragedie obrovských rozměrů, mám kamaráda, který dělal od 14 let vojáka. Jako dítě šel do vojenské školy a bylo, celý život strávil ve válkách, Jugoslávie, Sýrie, Írán, atd ... atd a viděl takového utrpení, že my si to nedokážeme ani představit. Nevidí se to ani ve filmech. prožil opravdový syrový a "krutý" svět, kde umíraly malé děti, kdy člověk během pár vteřin přišel kompletně o dům, rodinu atd.



My jsme všichni málo vděčný. Máme, kde spát, máme vodu, máme základní potraviny, naše děti chodí do školy, mají počítač a mobil (třeba i levný, ale mají), máme domov, máme a máme ....

Aby se nám dařilo lépe, musíme být vděčný. Denně děkuji vesmíru, Bohu nazveme to jak chceme, za to, že jsem že mám tělo a mohu chodit, že mám ruce které dělají a "dělají" peníze, že mohu někoho pohladit, že mám oči a vidím denně vyrůstat své dítě. atd. Velmi mi to pomáhá, protože ani já jsem se nenarodila se zlatým dudlíkem v ústech a přišla jsem už jako roční o celou svou rodinu, kterou až po 35 letech jsem byla schopna najít. Všichni máme těžké dny, ale nenechte ať nás ovládají špatné pocity.

Pořád je proč žít a proč se usmívat :-) Dariya Iczkova


 


3 komentáře:

  1. Ano, pořád je co hezkého rozvíjet.

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že o těchto věcech se dobře píše. Ano, být vděčný. Vím. Ale když se pak člověk tváří v tvář potká s některými skutečnostmi... :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím, že se na sebe lidé málo usmívají a některé problémy si dělají zbytečně sami. Jsem ráda, že se nad tím někdo další zamyslel a napsal to :)
    Napsala jsem článek na trošku podobné téma
    →http://baauuu.webnode.cz/news/radujte-se-z-malickosti/

    OdpovědětVymazat