pondělí 1. června 2015

Knihy co Vám můžou změnit svět - Zákon přitažlivosti

Možná jste viděli americký film Tajemství a jestli né tak ve zkratce je to film, který pojednává o tématu, který má mnoho jmen, zákon přitažlivosti, síla pozitivního myšlení, pozitivní vibrace, Abrhámuv zákon, Abrhámovo učení atd. Je to inspirativní snímek, který inspiroval mnoho lidí, aby změnili svoje myšlení a přešli na pozitivní frekvence a tím si utvářeli svět jaký chtějí.



Film i kniha jsou zcela totožné, takže kdo neviděl film, může si zakoupit knihu a naopak a nejlépe obojí. Mnoho lidí Vám řekne, že to opravdu funguje a díky filmu a knize Tajemství se jim začal měnit život.Někdo Vám řekne, že to nefunguje. Funguje. Věřte mi. Jen lidé musí pochopit to velké Tajemství. Není to jen o pozitivním myšlení, ale o pozitivní vibraci, následovně vizualizaci atd a je to ač velmi jednoduché a přirozené, tak některé věci nám lidem dělají problémy. Já jsem se tomu učila několik let a dnes mám vlastně všechno co jsem chtěla a z 90 % jsem si to opravdu do života vnesla.

Je velmi těžké pochopit, že jste si některé ty dramatické a tragické věci do života vnesly sami, ty co se týkali bezprostředně Vás. Když tohle do hloubky pochopíte, uleví se Vám a začnete pronikat do opravdového Tajemství. Tajemství je vlastně opravdový život, takový jaký by měl a má být a může ho mít každý. Na spoustu věcí jsme díky materiálním poutům totiž zapomněly.  Na to hodně navazuje kniha od Eckharta Tolla - Moc přítomného okamžiku. Na stejné myšlení, které je popsáno v knize Tajemství píše i Louise. L.Hay ve své knize Miluj svůj život. Někomu se libí více film a kniha Miluj svůj život někomu oboje dvoje. Já doporučuji oboje dvoje. Oba filmy si můžete shlédnout na Youtube. Všechny tyto knihy nás vlastně prosí o to, překousat se přes naše naprogramované učení, které máme zarité v myšlení a může a často pochází od rodiny a místa, kde jsme vyrůstaly. Odprostit se, odpustit, a tvořit si život takový jaký chceme a nejsou žádné hranice. Vytvořit myšlenkou můžeme absolutně vše, a následovně na naše myšlení přecházejí také činy.





Tajemství neznamená se podívat na film, nebo si přečíst jednu z knih a zavřít oči a říct ták a chci vilu s bazénem, nové auto, nového partnera. Pak jsou lidé často zklamáni a myslí si, že udělali vše. Neudělali potřebné kroky, akce a reakce.

Co je, ale opravdu důležité, tak je to vděčnost, vděčnost za vše co máme, co budeme mít, co dáváme sobě i druhým. Darujte dávejte, jen tím vytvoříte další věci a vesmír Vám je dá. Funguje to.
Dnes vydělávám celkem slušné peníze, mám byt, rodinu, snažím se slušně uživit aby po splacení všech věcí nám zbylo i na zábavu a koníčky, a vždy dávám i lidem na ulici. Když vidím někoho hrabat se v kontejneru přistoupím k němu a dám mu drobné co u sebe mám. Dělám to i po ulici, když vidím žebrat lidi s kelímkem. Někdo může říct, že to je zbytečné, že to mají na pivo a vínu atd. Třeba mají, ale myslím si, že těch pár drobných jim i tak pomůže a mně to neublíží. Dávám i staré ošacení na charitu, na červený kříž, a potřebným na charitativní akce, .... Dávejte jak věci, tak pomáhejte, a milujte, odpouštějte ... Život je příliš krátký na to, aby jsme si mohli dovolit, žít ve zlobě, nenávisti a křivdách. Nakonec stejně naše špatné pocity ubližují hlavně nám samotným.

  


Klíč je kniha, kterou napsal Joe Vitale, který se objevil také ve filmu Tajemství a v knize se stejným názvem. Klíč je vlastně pro všechny, komu přes všechny snahy nejde přilákat věci do života, kdo se snaží a přesto špatně chápe nějaké věci ze zákonu přitažlivosti. Knihu doporučuji, i já jsem jí četla a né jednou. Hodně Vám to tam Je Vitale popisuje, velmi srozumitelně.



Jako další knihy, dopručuji ...
Žít s radostí - Sanaya Roman, Peníze a zákon přitažlivosti Ester Hicks, Jerry Hicks, Zákon přitažlivosti - Základy Abrahamova učení Esther Hicks, Jerry Hicks, Hrdina, Kouzlo, Denní učení - Rhonda Byrne, ... Nesmím také zapomenout na známou knihu Bohatý táta, chudý tátat od Kiosakiho




ať se Vám daří přátelé Dariya Iczkova

Případně, kdo by měl zájem vedu internetové kurzy Jak si správně přát,Tyto kurzy jsou velmi velmi populární a já jsem za ně vděčná, protože vidím tu lidskou snahu se změnit a změnit sobě i jiným život k lepšímu.

Kdo by měl zájem, může mně kontaktovat přes Český Tarot -
email: cesky-tarot@seznam.cz
www stránky - http://ceskytarot.webnode.cz/http://ceskytarot.webnode.cz/


 

1 komentář:

  1. Moc krásný blog, je vidět, že jsi všestranná žena, kultivovaná, je to vidět na obsahu blogu. Moc se mi tu líbí! Četla jsem si informace o tobě a máš tam dvakrát po sobě uvedenou "mateřskou dovolenou" - nezlobíš se, že ti to píšu? Nevím, zda-li to tak nemá být, tak se spíše ptám, sama sebe?
    Jinak ti moc děkuji za návštěvu mého blogu a tvůj milý komentář! Potěšil! :-)

    OdpovědětVymazat